Kontakt oss

Tips en venn

Mottakers e-post:
Din e-post:

Kontakt oss

Vil du spørre oss om noe, tipse oss eller sende en klage?

Dette kan du gjøre elektronisk ved å trykke her.

Forbrukerombudet fører tilsyn med at de næringsdrivendes markedsføring og standard kontraktsvilkår er i samsvar med markedsføringsloven. Les mer om dette her. Forbrukerombudet løser ikke tvister mellom forbrukere og næringsdrivende. Dette er det Forbrukerrådet og forbrukerklagenemndene som gjør. Forbrukerrådet er en interesse- og serviceorganisasjon for forbrukerne som også kan gi deg råd om hvilke rettigheter du har ved kjøp av varer eller tjenester. Informasjon om hvordan du går fram for å klage til Forbrukerrådet eller en av klagenemndene finner du her: http://www.forbrukerradet.no/klage

Annen kontaktinformasjon:

Adresse:

Sandakerveien 138
0484 OSLO

Tlf: 23 400 600
Faks: 23 400 601
E-post: post @forbrukerombudet.no

 

NB! Fjern mellomrommet mellom post og @ når du sender oss e-post. Mellomrommet er her lagt inn av sikkerhetshensyn.

Sentralbordets åpningstider er kl. 08.00–15.00, mandag til fredag.

Kontaktinfo til Forbrukerombudets ansatte finner du i vår ansatteoversikt.

Informasjon om hvem som er ansvarlig for ulike fagområder, finner du også her.

Forbrukerombudet, Sandakerveien 138, 0484 Oslo | Tlf 23 400 600 | Faks 23 400 601 | Nettredaktør: Trine Aaen